Pirmieji pasisekę automobiliai Benz ,, Motorwagen"
Šis pirmasis veikiantis automobilis, pavadintas išradėjo Karlo Benco vardu, - tai triratė mašina su rėmu iš plieninių vamzdžių ir atviru dviviečiu mediniu kėbulu. Priekinis ratas buvo vairuojamas vairalazde, o užpakaliniai varomi grandinėmis. Bendzininis variklis buvo gulščiai įtaisytas automobilio gale, tarp užpakalinių ratų. Vieta: Vokietija; Metai: 1885 – 1886; Dydis: 2,5 m ilgio; Kėbulas: iš medžio ir plieno; Didžiausias greitis: 13 km/h; Keleiviai: 2.


Benz Viktoria
Viktoria buvo pirmoji Karlo Benco, vieno iš žymiausių automobilių konstruktorių, keturratė transporto priemonė. Tai pirmasis automobilis, turėjęs modelio pavadinimą ir tikslesnio vairavimo mechanizmą su paprastu apskritu vairaračiu vietoj vairavimo lazdos ir svirties. Be to, Viktoria buvo pirmasis automobilis, pradėtas gaminti reguliariai. Vis dėl to jis dar atrodė kaip vežimas, netekęs arklių. Vieta: Vokietija; Metai: 1893; Dydis: 2,5 m ilgio; Kėbulas: iš medžio ir plieno; Didžiausias greitis: 25m/h; Keleiviai: 2.


La Mancelle
Garinis savaiegis La Mancelle, kurį sukūrė Amedė Bolė, buvo kaip pavyzdys būsimiems automobiliams. Jis turėjo priekyje sumontuotą variklį, varantį užpakalinius ratus bei vairo veleną, greičių dėžę ir traukles ratams sukinėti. Nors La Mancelle (,,mergina iš Manso“) nebuvo greita, tačiau arklį nurungė. Vieta: Prancūzija; Metai: 1878; Dydis: 4 m ilgio; Kėbulas: iš medžio ir plienoDidžiausias greitis: 10 km/h; Keleiviai: 6 ir gaisininkas užpakaly

Panhard Levasor
Prancūzų automobilių gamintojai Renė Panaras ir Emilis Levasoras sukūrė konstrukciją, kuri tapo pavyzdinė: priekyje sumontuotas variklis, pavarų dėžė vidury, ir varomieji užpakaliniai ratai. Vieta: Prancūzija; Metai: 1894; Dydis: 2,5 m ilgio; Kėbulas: iš medžio ir plieno; Didžiausias greitis: 20 km/h; Keleiviai: 4


Oldsmobile Curved Dash
Pavadintas pagal priekyje įtaisytos paminos formą, Curved Dash (,,lenkta prijuostė“) buvo pirmasis masiškai gaminamas automobilis pasaulyje. Gamykloje kilęs gaisras sunaikino visus brėžinius, tačiau išliko pirmasis modelis, ir 1901 – 1905 metais Rensomo Oldso gamykloje Lansinge (Mičigano valstija, JAV) buvo pagaminta 4000 tokių automobilių. Vieta: JAV; Metai: 1901; Dydis: 2,5 m ilgio; Kėbulas: iš medžio ir plieno; Didžiausias greitis: 32 km/h; Keleiviai: 2.