Pirmieji pasisekę automobiliai  Benz ,, Motorwagen"

Šis pirmasis veikiantis automobilis, pavadintas išradėjo Karlo Benco vardu, - tai triratė mašina su rėmu iš plieninių vamzdžių ir atviru dviviečiu mediniu kėbulu. Priekinis ratas buvo vairuojamas vairalazde, o užpakaliniai varomi grandinėmis. Bendzininis variklis buvo gulščiai įtaisytas automobilio gale, tarp užpakalinių ratų. Vieta: Vokietija; Metai: 1885 – 1886; Dydis: 2,5 m ilgio; Kėbulas: iš medžio ir plieno; Didžiausias greitis: 13 km/h; Keleiviai: 2.

 

 
                                    Image  Image

                                    Image  Image

Benz Viktoria

Viktoria buvo pirmoji Karlo Benco, vieno iš žymiausių automobilių konstruktorių, keturratė transporto priemonė. Tai pirmasis automobilis, turėjęs modelio pavadinimą ir tikslesnio vairavimo mechanizmą su paprastu apskritu vairaračiu vietoj vairavimo lazdos ir svirties. Be to, Viktoria buvo pirmasis automobilis, pradėtas gaminti reguliariai. Vis dėl to jis dar atrodė kaip vežimas, netekęs arklių. Vieta: Vokietija; Metai: 1893; Dydis: 2,5 m ilgio; Kėbulas: iš medžio ir plieno; Didžiausias greitis: 25m/h; Keleiviai: 2. 

                   Image Image

                   Image
 Image

La Mancelle

Garinis savaiegis La Mancelle, kurį sukūrė Amedė Bolė, buvo kaip pavyzdys būsimiems automobiliams. Jis turėjo priekyje sumontuotą variklį, varantį užpakalinius ratus bei vairo veleną, greičių dėžę ir traukles ratams sukinėti. Nors La Mancelle (,,mergina iš Manso“) nebuvo greita, tačiau arklį nurungė. Vieta: Prancūzija; Metai: 1878; Dydis: 4 m ilgio; Kėbulas: iš medžio ir plienoDidžiausias greitis: 10 km/h; Keleiviai: 6 ir gaisininkas užpakaly

                    Image Image

Panhard Levasor

Prancūzų automobilių gamintojai Renė Panaras ir Emilis Levasoras sukūrė konstrukciją, kuri tapo pavyzdinė: priekyje sumontuotas variklis, pavarų dėžė vidury, ir varomieji užpakaliniai ratai. Vieta: Prancūzija; Metai: 1894; Dydis: 2,5 m ilgio; Kėbulas: iš medžio ir plieno; Didžiausias greitis: 20 km/h; Keleiviai: 4

                     Image Image
                     Image Image

 

Oldsmobile Curved Dash
 
Pavadintas pagal priekyje įtaisytos paminos formą, Curved Dash (,,lenkta prijuostė“) buvo pirmasis masiškai gaminamas automobilis pasaulyje. Gamykloje kilęs gaisras sunaikino visus brėžinius, tačiau išliko pirmasis modelis, ir 1901 – 1905 metais Rensomo Oldso gamykloje Lansinge (Mičigano valstija, JAV) buvo pagaminta 4000 tokių automobilių. Vieta: JAV; Metai: 1901; Dydis: 2,5 m ilgio; Kėbulas: iš medžio ir plieno; Didžiausias greitis: 32 km/h; Keleiviai: 2. 
  
Image Image Image
                  Image Image
 

 

[ Atgal ]